pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Władza algorytmów BR

Autor książki:

Jan Kreft

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 324 s.
EAN: 9788323354086
ISBN: 978-83-2335-408-6
Data: 2024-06-18
50.11 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

To książka o niezwykłych relacjach ludzi i algorytmów Google i Facebooka. O nowej inkarnacji władzy władzy społecznych algorytmów.

Żyjemy w kulturze algorytmów, w czasach algokracji wpływającej na decyzje polityczne, kariery, na to, co z kim się komunikujemy, co czytamy, oglądamy Algorytmy społeczne mają wpływ na społeczny dobrostan, mogą kształtować formacje społeczne, oddziaływać kulturowo i bezpośrednio wpływać na indywidualne życie. Kreują dynamiczny przepływ symboli, są częścią nowego świata, w którym ludzki udział w przekazywaniu informacji nie jest już konieczny.

Mamy do czynienia z dziełem wybitnym, erudycyjnym, pracą świetnie napisaną i pionierską na gruncie polskim.

Prof. dr hab. Stanisław Jędrzejewski, Akademia Leona Koźmińskiego

Autor włożył ogrom pracy w zebranie bogatych zagranicznych i polskich materiałów o tak licznych elementach teorii i praktyki nowych mediów. Zasługuje na uznanie swej monografii jako znaczącego osiągnięcia naukowego.

Prof. zw. dr hab. Tomasz Goban-Klas, Prof. em. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kierownik Katedry Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

Książka "Władza algorytmów BR" - Jan Kreft - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 324 stron i została wydana w 2019 r. Cena 50.11 zł. Zapraszamy na zakupy!