pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

Autor książki:

Laura Ries, Al. Ries

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 141x205 mm
EAN: 9788328320710
ISBN: 978-83-2832-071-0
Data: 2016-06-20
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje.

Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu.

Z tej książki dowiesz się:
- że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe,
- jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania,
- jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy,
- jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie,
- jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela,
- jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt,
- jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.

Książka "Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu" - Laura Ries, Al. Ries - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2016 r.