Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Laura Ries, Al. Ries
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 141x205 mm |
EAN: | 9788328320710 |
ISBN: | 978-83-2832-071-0 |
Data: | 2016-06-20 |
Opis książki:
Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje.
Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu.
Z tej książki dowiesz się:
- że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe,
- jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania,
- jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy,
- jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie,
- jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela,
- jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt,
- jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.
Książka "Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu" - Laura Ries, Al. Ries - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2016 r.