Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 276 s. |
Wymiar: | 170x245 mm |
EAN: | 9788376015705 |
ISBN: | 978-83-7601-570-5 |
Data: | 2010-04-01 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej. Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.
Książka "Wizja marki" - David Taylor - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 276 stron i została wydana w 2010 r.