pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wizja marki

Autor książki:

David Taylor

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2010
Oprawa: twarda
Ilość stron: 276 s.
Wymiar: 170x245 mm
EAN: 9788376015705
ISBN: 978-83-7601-570-5
Data: 2010-04-01
pozycja niedostępna

Opis książki:

Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej. Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.

Książka "Wizja marki" - David Taylor - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 276 stron i została wydana w 2010 r.