Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia
Ewa Glińska, Magdalena Florek, Anna Kowalewska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 176 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788376012803 |
ISBN: | 978-83-7601-280-3 |
Data: | 2009-04-03 |
Opis książki:
Praca jest bardzo kompetentnym opracowaniem złożonej problematyki poświęconej kształtowaniu wizerunku miasta. Jej zaletą są, z jednej strony, solidne podstawy teoretyczne, oparte na najnowszej światowej literaturze przedmiotu, z drugiej natomiast, liczne przykłady rozwiązań i zastosowań różnego rodzaju instrumentów kształtujących ów wizerunek. Sprawia to, że niniejsza publikacja jest nie tylko kompendium wiedzy dla badaczy poruszających się w tej tematyce, lecz także interesującą i zrozumiałą literaturą dla władz zarządzających przestrzenią oraz dla lokalnych organizacji.
Z recenzji Prof. zw. dr hab. H. Szulce, UE w Poznaniu
Książka "Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia" - Ewa Glińska, Magdalena Florek, Anna Kowalewska - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 176 stron i została wydana w 2009 r.