Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 320 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788381023030 |
ISBN: | 978-83-8102-303-0 |
Data: | 2020-01-31 |
Opis książki:
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi. Rozważania osadzone zostały w nowej koncepcji marketingowej, określonej mianem logika dominacji usługi (Service Dominant Logic - SDL), zaproponowanej przez R.F. Luscha i S.L. Vargo w 2004 roku. Skonstruowany, autorski model teoretyczny odwołuje się również do innych współczesnych teorii, takich jak: jakość usług, marketing relacji, marketing siecio
Książka "Wizerunek - jak go zmierzyć i jak poprawić" - Izabela Szlis - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2020 r. Cena 60.05 zł. Zapraszamy na zakupy!