pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wirtualne targowisko. Tom 2. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Elipsa
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 182 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788380171619
ISBN: 978-83-8017-161-9
Data: 2017-09-20
Cena wydawcy: 25.20 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Internet. Od strony materialnej to po prostu sieć komputerowa. Miliony kilometrów kabli i światłowodów, niezliczona liczba połączonych ze sobą urządzeń. Coraz częściej nie potrzebują one kabli, posługując się bezprzewodowymi systemami łączności. Ale Internet to nie tylko serwery, routery i kable. To także fenomen socjologiczny, kulturowy, komunikacyjny. To przestrzeń wymiany informacji, poszukiwania rozrywki, to narzędzie komunikowania się. To komunikowanie coraz częściej ma wymiar reklamowo-marketingowy. Internet staje się miejscem (nie w sensie fizycznym, ale rozumianym jako przestrzeń lub środowisko) mówienia światu o zaletach swego produktu lub usługi, miejscem budowania reputacji (lub czasem - jej tracenia); staje się globalnym targowiskiem, gdzie tysiące produktów, usług, rozwiązań robi wszystko, by przyciągnąć naszą uwagę. Niniejsza publikacja jest próbą spojrzenia na to wirtualne targowisko przez pryzmat refleksji naukowej celem dokonania pogłębionych analiz oraz opisania i nazwania wiodących trendów, schematów lub kategorii zjawisk. Mamy nadzieję, że dostarczy Czytelnikom wielu pozytywnych danych oraz inspiracji do dalszych, własnych, pogłębionych badań.

Redaktorzy
Wstęp

Książka "Wirtualne targowisko. Tom 2. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie" - Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Elipsa. Książka posiada 182 stron i została wydana w 2017 r.