Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 288 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788324610419 |
ISBN: | 978-83-246-1041-9 |
Data: | 2009-09-03 |
Opis książki:
Przepis na wyborny napój o smaku zysku, powodzenia i satysfakcjiWitaj w królewskiej kuchni Marka Joynera. Nie musisz być wprawnym kucharzem swojego biznesu ani szefem restauracji serwującej od lat niekoniecznie spożywcze produkty na kilkunastu rynkach. Wystarczy otwarty umysł, chęć nauki oraz:
- szczypta kreatywności,
- dwie łyżki wyciągu z pasji,
- porcja trwałych relacji z klientem,
- pół szklanki poufnych informacji,
by przygotować skuteczny eliksir sukcesu, przyjemnie łechcący podniebienia bez względu na branżę, w której działasz.
W swojej pierwszej książce, noszącej tytułOferta nie do odrzucenia", Mark Joyner pokazał specom od marketingu i handlu oraz biznesmenom, jak przygotować ofertę, której żadna rozsądna osoba nie byłaby w stanie odrzucić. Jednak faktycznie oferta taka jest tylko pierwszym z elementów przepisu na uzyskanie trwałego sukcesu w sprzedaży. Pozostałe jego elementy autor odkrywa w książce Wielka Formuła..."
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat" zaczyna się w miejscu, w którym autor zakończyłOfertę nie do odrzucenia" -- wychodzi od oferty nie do przebicia, która jedynie czeka, by coś z nią dalej zrobić. Druga część koncepcji Joynera pokazuje, w jaki sposób można zaprezentować tę ofertę klientom, sprzedać, a następnie sprzedać ponownie. Niezwykła Wielka Formuła" jest skuteczna, ponieważ podkreśla prostotę i koncentruje się wyłącznie na tych aspektach i działaniach, które przynoszą wymierne rezultaty.
Sposób na wyśmienity sukces nigdy nie jest skomplikowany:
- Odszukaj spragnione masy.
- Zaspokój ich pragnienie.
- Zaoferuj kolejną porcję napoju, którym wciąż będą się chciały delektować oraz dzielić z innymi.
Książka "Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat" - Mark Joyner - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2007 r.