Wiedza o reklamie. Od pomysłu do efektu
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Szkolne PWN |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 360 s. |
Wymiar: | 200x250 mm |
EAN: | 9788374468251 |
ISBN: | 978-83-7446-825-1 |
Data: | 2009-04-17 |
Opis książki:
Publikacja składa się z czterech części. Pierwsza to historia reklamy w Polse i na świecie. Część druga dotyczy terii reklamy i obejmuje analizę języka i obrazu w reklamie. Przybliża zagadnienia z zakresu psychologii reklamy, próbując odpowiedzieć na pytania: co przyciaga uwagę odbiorców, jak zdobyć zaufanie i wykreować potrzebę na dany produkt. Omówione zostały też zagadnienia z zakresu retoryki reklamy, m.in. schematy argumentacyjne czy tropy i i figury wykorzystywane w rekalmie. W części trzeciej Czytelnik znajdzie informacje dotyczące aspektów praktycznych reklamy czyli o procesie tworzenia kampanii reklamowych. W książce są wiadmości dotyczące podziału i funkcji agencji reklamowych i domów mediowych, badań marketingowych, elementów strategii kampanii reklamowej oraz planowania mediów. Czytelnik dowie się jak badać skutecznośc reklamy oraz zapozna się z prawnymi jej aspektami. "Wiedza o reklamie" to książka dla uczniów i studentów oraz dla wszystkich zainteresowanych reklamą - jej teorią oraz funkcjonowaniem w życiu codziennym.
Książka "Wiedza o reklamie. Od pomysłu do efektu" - oprawa miękka - Wydawnictwo Szkolne PWN. Książka posiada 360 stron i została wydana w 2009 r.