pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wewnętrzny atut. Strategia, która wyzwoli ukryty potencjał twojej firmy

Autor książki:

Robert H. Bloom

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2009
Oprawa: twarda
Ilość stron: 264 s.
Wymiar: 1000x00 mm
EAN: 9788375266580
ISBN: 978-83-7526-658-0
Data: 2009-05-26
Cena wydawcy: 50.55 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Autor książki, Robert H. Bloom, twierdzi, że każde przedsiębiorstwo może wykształcić u siebie przynajmniej jedno cenne źródło przewagi konkurencyjnej, które stanie się fundamentem rozwoju firmy. Nazywa je wewnętrznym atutem. Ten atut zwykle pozostaje niezauważony, ukryty głęboko w wykonywanej działalności lub w pomyśle, na którym opiera się funkcjonowanie firmy. Dzięki odkryciu wewnętrznego atutu i dotarciu z nim do świadomości klientów można zainicjować dynamiczny rozwój firmy. Przedstawiona w książce strategia opiera się na czterdziestopięcioletnim doświadczeniu autora w pobudzaniu wzrostu różnego typu i wielkości firm i marek, w tym tak znanych, jak Southwest Airlines, T-Mobile, TGI Fridays, Nestlé i LOréal. Posługując się procesem odkrywania możliwości wzrostu, autor udostępnia swoją strategię wszystkim tym, którzy dobrze znają swoją branżę, lecz nie potrafią opracować strategii wzrostu dla swojej firmy. Proces odkrywania możliwości wzrostu to przedstawiona prostym językiem metoda osiągania celów biznesowych wyrażona w czterech krokach. Niezależnie od tego, czy jesteś członkiem kadry kierowniczej, czy przedsiębiorcą, ten proces umożliwi ci dostrzeżenie prawdziwej wartości twojego przedsiębiorstwa. Zrozumiesz, kim są twoi klienci, czego tak naprawdę potrzebują i jakie oferty powinieneś do nich kierować, aby zechcieli korzystać z twoich produktów. Opracujesz również metody podejmowania kreatywnych działań, służących podkreśleniu twojego wewnętrznego atutu i dotarciu z nim do świadomości obecnych i potencjalnych klientów.

Książka "Wewnętrzny atut. Strategia, która wyzwoli ukryty potencjał twojej firmy" - Robert H. Bloom - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2009 r.