Wdrażenie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej
Robert S. Kaplan, David P. Norton
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 316 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 978830116124801 |
ISBN: | 978-83-0116-124-8 |
Data: | 2010-02-02 |
Opis książki:
Niepowodzenia firm w dziedzinie wdrażania strategii i zarządzania działalnością operacyjną wynikają na ogół z braku nadrzędnego systemu zarządzania scalającego i dostosowującego do siebie te dwa zasadnicze procesy.
(z rozdziału 1)
Autorzy publikacji próbują rozwiązać ten problem. Przedstawiają szczegółowo opracowany plan, który pozwoli przedsiębiorstwom skutecznie wprowadzać w życie nowe strategie, monitorować je i w razie potrzeby modyfikować. Posługują się licznymi przykładami ze świata biznesu. Dokumentują swoje wnioski doświadczeniami firm, które zdecydowały się na wprowadzenie w życie ich wskazówek dotyczących strategii. Jest to książka o tym, jak sprawić, by strategia "zakorzeniła się" w firmie i zaczęła przynosić efekty. To doskonały "podręcznik" dla menedżerów, który uczy skutecznego działania.
Książka "Wdrażenie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej" - Robert S. Kaplan, David P. Norton - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 316 stron i została wydana w 2010 r.