pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wdrażenie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 316 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 978830116124801
ISBN: 978-83-0116-124-8
Data: 2010-02-02
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Niepowodzenia firm w dziedzinie wdrażania strategii i zarządzania działalnością operacyjną wynikają na ogół z braku nadrzędnego systemu zarządzania scalającego i dostosowującego do siebie te dwa zasadnicze procesy.
(z rozdziału 1)
Autorzy publikacji próbują rozwiązać ten problem. Przedstawiają szczegółowo opracowany plan, który pozwoli przedsiębiorstwom skutecznie wprowadzać w życie nowe strategie, monitorować je i w razie potrzeby modyfikować. Posługują się licznymi przykładami ze świata biznesu. Dokumentują swoje wnioski doświadczeniami firm, które zdecydowały się na wprowadzenie w życie ich wskazówek dotyczących strategii. Jest to książka o tym, jak sprawić, by strategia "zakorzeniła się" w firmie i zaczęła przynosić efekty. To doskonały "podręcznik" dla menedżerów, który uczy skutecznego działania.

Książka "Wdrażenie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej" - Robert S. Kaplan, David P. Norton - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 316 stron i została wydana w 2010 r.