Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | WIG-Press |
Rok wyd.: | 1999 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 206 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788387014353 |
ISBN: | 83-8701-435-4 |
Data: | 2012-03-14 |
Cena wydawcy: 156.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka adresowana jest przede wszystkim do menedżerów, którzy chcą skuteczniej zarządzać swoimi firmami oraz do inwestorów giełdowych, którym zależy na bardziej świadomym wyborze spółek.Twórca podejścia do zarządzania przedsiębiorstwem przez pryzmat wartości dla akcjonariuszy przedstawia nowe uzasadnienie tej metody.
Według Rappaporta, wartość firmy z punktu widzenia akcjonariuszy powinna być podstawowym kryterium przy ocenie strategii przedsiębiorstwa.
Książka "Wartość dla akcjonariuszy" - Alfred Rappaport - oprawa miękka - Wydawnictwo WIG-Press. Książka posiada 206 stron i została wydana w 1999 r.