pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

W market(r)ingu

Autor książki:

Gary Vaynewchuk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Słowa i Myśli
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 195 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788363566401
ISBN: 978-83-6356-640-1
Data: 2015-02-18
Cena wydawcy: 60.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie "prawych sierpowych" zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku.

Książka "W market(r)ingu" - Gary Vaynewchuk - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 195 stron i została wydana w 2015 r.