Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Słowa i Myśli |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 195 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788363566401 |
ISBN: | 978-83-6356-640-1 |
Data: | 2015-02-18 |
Cena wydawcy: 60.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie "prawych sierpowych" zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku.
Książka "W market(r)ingu" - Gary Vaynewchuk - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 195 stron i została wydana w 2015 r.