pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Uwarunkowania skuteczności mentoringu w organizacji

Autor książki:

Małgorzata Baran

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2018
Oprawa: twarda
Ilość stron: 264 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788301200244
ISBN: 978-83-0120-024-4
Data: 2018-08-01
63.77 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Autorka podjęła próbę uporządkowania pojęć charakteryzujących proces mentoringu oraz wypracowała syntetyczną typologię mentoringu. Proces mentoringu - rozumiany jako świadomie wdrażany proces wspomagania osób, a przez to organizacji w osiąganiu wyznaczonych celów z wykorzystaniem potencjału mentorowanego i kompetencji mentora - został ukazany z perspektywy wszystkich jego interesariuszy, a więc zarówno mentora, mentorowanego, jak i organizacji, w której mentoring jest wykorzystywany.

Realizacja celów pracy wymagała uzyskania odpowiedzi na następujące pytania badawcze:
Jaka jest skala stosowania procesów mentoringu w przedsiębiorstwach w Polsce oraz jaki rodzaj mentoringu najczęściej wykorzystują polskie przedsiębiorstwa?
Jakiego rodzaju efekty uzyskują poszczególni interesariusze procesów mentoringu w przedsiębiorstwach?
Jakie wewnątrzorganizacyjne uwarunkowania mentoringu kształtują uzyskiwane przez przedsiębiorstwa efekty dotyczące rozwoju pracowników oraz efekty dotyczące rozwoju organizacji?
Jakie są czynniki skuteczności procesów mentoringu w przedsiębiorstwie?
Jaka zależność występuje między stopniem sformalizowania procesu mentoringu a jego skutecznością?
Książka dostarcza pierwszego w Polsce obrazu mentoringu w grupie przedsiębiorstw otrzymanego na podstawie wyników badania reprezentatywnego.

Książka "Uwarunkowania skuteczności mentoringu w organizacji" - Małgorzata Baran - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2018 r. Cena 63.77 zł. Zapraszamy na zakupy!