Uwarunkowania prawne marketingu w społeczeństwie informacyjnym. Zagadnienia wybrane
Anna Mokrysz-Olszyńska, Bartosz Targański
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 187 s. |
Wymiar: | 176x250 mm |
EAN: | 9788373786806 |
ISBN: | 978-83-7378-680-6 |
Data: | 2012-04-23 |
Opis książki:
Rewolucja technologiczna Internetu otworzyła przed działalnością marketingową nowe kanały bezpośredniego kontaktu z konsumentem, które umożliwiają precyzyjne poznanie jego potrzeb i przesyłanie komunikatów reklamowych. Jednakże prowadzenie działalności marketingowej w społeczeństwie informacyjnym może wywoływać również wiele nowych zagrożeń, zarówno dla konsumentów, jak i konkurentów oraz interesu publicznego. Jednocześnie ze względu na bezprecedensowe tempo postępu technologicznego możliwość szybkiego reagowania ustawodawcy na nowe problemy prawne staje się ograniczona. Publikacja prezentuje wybrane obszary społeczeństwa informacyjnego, w obrębie których uwidacznia się nieadekwatność istniejących uregulowań prawnych. Jest wynikiem badań pracowników naukowych i doktorantów Zakładu Międzynarodowego Prawa Prywatnego oraz Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Instytutu Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Książka "Uwarunkowania prawne marketingu w społeczeństwie informacyjnym. Zagadnienia wybrane" - Anna Mokrysz-Olszyńska, Bartosz Targański (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Książka posiada 187 stron i została wydana w 2012 r.