pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Uwarunkowania kulturowe w marketingu międzynarodowym

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Oprawa: miękka
Ilość stron: 228 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788389224767
ISBN: 83-89224-76-3
Data:2001-01-18
Cena wydawcy: 33.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Podręcznik szczegółowo omawia różnice kulturowe oraz ich wpływ na działalność marketingową przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym. Zawiera on wiele przykładów sukcesów i niepowodzeń firm międzynarodowych, w których aspekt kulturowy odegrał kluczową rolę.

Książka "Uwarunkowania kulturowe w marketingu międzynarodowym" - Małgorzata Bartosik-Purgat - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.