Tytuł książki:
Uwarunkowania kulturowe w marketingu międzynarodowym
Autor książki:
Małgorzata Bartosik-Purgat
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 228 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788389224767 |
ISBN: | 83-89224-76-3 |
Data: | 2001-01-18 |
Cena wydawcy: 33.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Podręcznik szczegółowo omawia różnice kulturowe oraz ich wpływ na działalność marketingową przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym. Zawiera on wiele przykładów sukcesów i niepowodzeń firm międzynarodowych, w których aspekt kulturowy odegrał kluczową rolę.
Książka "Uwarunkowania kulturowe w marketingu międzynarodowym" - Małgorzata Bartosik-Purgat - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.