pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Uwarunkowania budowania relacji proinnowacyjnych przez przedsiębiorstwa w Polsce

Autor książki:

Agata Sudolska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 452 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788323127130
ISBN: 978-83-2312-713-0
Data: 2012-02-02
pozycja niedostępna

Opis książki:

Praca poświęcona jest bardzo ważnemu i aktualnemu problemowi relacji proinnowacyjnych między przedsiębiorstwami. Problematyka ta mieści się w dynamicznie rozwijającym się nurcie rozważań teoretycznych i badań empirycznych dotyczących wszelkich form współpracy między przedsiębiorstwami, również takimi, które są w stosunku do siebie konkurentami. [...] W pracy podjęto próbę połączenia dwóch ważnych nurtów rozważań obecnych w naukach o zarządzaniu, jednego dotyczącego współpracy między przedsiębiorstwami i drugiego dotyczącego innowacji, co stanowi niewątpliwy jej walor, albowiem dotychczas były one najczęściej przedmiotem oddzielnych badań i analiz. Odwołując się do bogatego dorobku nauk o zarządzaniu odnośnie do różnych form współpracy między przedsiębiorstwami podjęto w pracy próbę szczegółowej analizy istoty oraz uwarunkowań relacji proinnowacyjnych. Ze względu na walory poznawcze monografia wnosi istotny wkład do rozwoju nauk o zarządzaniu. Stanowić będzie na pewno interesującą lekturę dla naukowców, jak i praktykujących menedżerów.

Z recenzji dr. hab. B. Godziszewskiego, prof. UMK

Książka "Uwarunkowania budowania relacji proinnowacyjnych przez przedsiębiorstwa w Polsce" - Agata Sudolska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Książka posiada 452 stron i została wydana w 2011 r.