Tytuł książki:
Uwarunkowania budowania relacji proinnowacyjnych przez przedsiębiorstwa w Polsce
Autor książki:
Agata Sudolska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Mikołaja Kopernika |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 452 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788323127130 |
ISBN: | 978-83-2312-713-0 |
Data: | 2012-02-02 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Praca poświęcona jest bardzo ważnemu i aktualnemu problemowi relacji proinnowacyjnych między przedsiębiorstwami. Problematyka ta mieści się w dynamicznie rozwijającym się nurcie rozważań teoretycznych i badań empirycznych dotyczących wszelkich form współpracy między przedsiębiorstwami, również takimi, które są w stosunku do siebie konkurentami. [...] W pracy podjęto próbę połączenia dwóch ważnych nurtów rozważań obecnych w naukach o zarządzaniu, jednego dotyczącego współpracy między przedsiębiorstwami i drugiego dotyczącego innowacji, co stanowi niewątpliwy jej walor, albowiem dotychczas były one najczęściej przedmiotem oddzielnych badań i analiz. Odwołując się do bogatego dorobku nauk o zarządzaniu odnośnie do różnych form współpracy między przedsiębiorstwami podjęto w pracy próbę szczegółowej analizy istoty oraz uwarunkowań relacji proinnowacyjnych. Ze względu na walory poznawcze monografia wnosi istotny wkład do rozwoju nauk o zarządzaniu. Stanowić będzie na pewno interesującą lekturę dla naukowców, jak i praktykujących menedżerów.Z recenzji dr. hab. B. Godziszewskiego, prof. UMK
Książka "Uwarunkowania budowania relacji proinnowacyjnych przez przedsiębiorstwa w Polsce" - Agata Sudolska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Książka posiada 452 stron i została wydana w 2011 r.