Tytuł książki:
Utajone postawy konsumenckie. Analiza możliwości wykorzystania metody iat
Autor książki:
Dominika Maison
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788389574251 |
ISBN: | 83-89574-25-X |
Data: | 2001-01-18 |
Cena wydawcy: 27.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Przez wiele lat naukowcy próbowali wykazać, że człowiek jest istotą w pełni racjonalną. Jednak doniesienia z badań wykazują jednocześnie, że nie wszystko w człowieku jest świadome. Ta prawidłowość dotyczy również postaw konsumenckich. Książka przybliża niezwykle ciekawe zagadnienie postaw utajonych, ich specyfiki, genezy i związku z zachowaniem. Autorka omawia też metodę IAT (Test Utajonych Skojarzeń) i opisuje mozliwości jego zastosowania w badaniach postaw konsumenckich.
Książka "Utajone postawy konsumenckie. Analiza możliwości wykorzystania metody iat" - Dominika Maison - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne.