pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Usługi profesjonalne. Przez jakość do lojalności klientów

Autor książki:

Marcin Chłodnicki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Oprawa: miękka
Ilość stron: 195 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788374170086
ISBN: 83-7417-008-5
Data:2001-01-18
Cena wydawcy: 36.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka omawia w sposób kompleksowy specyfikę usług profesjonalnych. W kolejnych rozdziałach autor przedstawia zastosowanie marketingu w usługach, opisuje jego mechanizmy oraz porusza problematykę lojalności klientów wobec tych usług. Marketing usług profesjonalnych może znaleźć zastosowanie w usługach prawniczych, konsultingowych, biurach rachunkowych i agencjach reklamowych.

Książka "Usługi profesjonalne. Przez jakość do lojalności klientów" - Marcin Chłodnicki - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.