Tytuł książki:
Usługi profesjonalne. Przez jakość do lojalności klientów
Autor książki:
Marcin Chłodnicki
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 195 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788374170086 |
ISBN: | 83-7417-008-5 |
Data: | 2001-01-18 |
Cena wydawcy: 36.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka omawia w sposób kompleksowy specyfikę usług profesjonalnych. W kolejnych rozdziałach autor przedstawia zastosowanie marketingu w usługach, opisuje jego mechanizmy oraz porusza problematykę lojalności klientów wobec tych usług. Marketing usług profesjonalnych może znaleźć zastosowanie w usługach prawniczych, konsultingowych, biurach rachunkowych i agencjach reklamowych.
Książka "Usługi profesjonalne. Przez jakość do lojalności klientów" - Marcin Chłodnicki - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.