Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 220 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788320816501 |
ISBN: | 83-208-1650-5 |
Data: | 2006-11-15 |
Opis książki:
Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
Książka "Usługi. Marketing i zarządzanie" - Audrey Gilmore - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2006 r.