Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 168 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788374890120 |
ISBN: | 83-7489-012-6 |
Data: | 2006-01-27 |
Cena wydawcy: 35.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
"Ukryta moc reklamy" podważa tradycyjne poglądy na temat tego, jak odbiorcy spostrzegają i przetwarzają komunikaty o markach.Od ponad siedemdziesięciu lat powszechnie przyjmuje się założenie, że reklama jest skuteczna tylko wtedy, gdy na poziomie świadomości przekonuje konsumentów do wyboru określonej marki. W takim ujęciu decydujące znaczenie ma uwaga odbiorcy, dlatego pracownicy agencji reklamowych skupiają większość swoich twórczych wysiłków na osiąganiu jak najwyższych poziomów zainteresowania i koncentracji uwagi. Dlaczego jednak reklama może działać – i często naprawdę działa – nawet wtedy, gdy konsumenci nie zdają sobie sprawy z tego, że kiedykolwiek widzieli lub słyszeli dany spot?
"Jeśli pojedyncze dzieło może dać początek nowemu rozdziałowi w historii reklamy, to Ukryta moc reklamy jest nim bez wątpienia. Mamy do czynienia z pracą przełomową, która - głęboko w to wierzę - wprowadzi polską reklamę do grona najlepszych."
prof. Rafał Krzysztof Ohme, Polska Akademia Nauk
Książka "Ukryta moc reklamy. Co tak naprawdę wpływa na wybór marki" - Robert Heath - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne.