Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 300 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788326431197 |
ISBN: | 978-83-2643-119-7 |
Data: | 2013-10-30 |
Opis książki:
Dziś, kiedy transakcyjna praca działu HR (np. system wynagrodzeń, świadczenia) jest coraz częściej zautomatyzowana i zlecana firmom zewnętrznym, nadszedł czas, by specjaliści HR na nowo zdefiniowali i rozszerzyli swoje strategiczne role. Jak mają tego dokonać? Zdaniem Davea Ulricha i Waynea Brockbanka, specjaliści HR powinni skupić się na tworzeniu wartości dla interesariuszy: klientów i inwestorów oraz menedżerów i pracowników.Książka stanowi cenną pomoc w dokonaniu tej transformacji. Opierając się na szeroko zakrojonych, trwających osiemnaście lat badaniach, które objęły ponad 29 000 specjalistów HR i menedżerów liniowych, autorzy określają kryteria tworzenia wartości. Radzą, aby wartości te osiągać poprzez: - wybieranie działań, które tworzą największą wartość, - właściwe kierowanie działem HR przez odpowiednią strategię i strukturę organizacyjną, - rozwijanie umiejętności i kompetencji specjalistów HR oraz pozostałych pracowników firmy, - dopasowanie swojej pracy do wymagań interesariuszy, - obserwowanie zewnętrznych warunków biznesowych i dostosowywanie do nich swoich działań.
Książka "Tworzenie wartości przez dział hr" - Wayne Brockbank, Dave Ulrich - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 300 stron i została wydana w 2013 r.