Twoja firma w Google czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords
Damian Sałkowski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 160 s. |
Wymiar: | 141x218 mm |
EAN: | 9788375615821 |
ISBN: | 978-83-7561-582-1 |
Data: | 2016-02-19 |
Opis książki:
Google Ad Words to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej.
Niemniej zanim wyda się pieniądze na reklamę w internecie, warto poznać podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania Ad Words - i o tym właśnie jest ten poradnik napisany przez młodego i wyjątkowo kompetentnego autora.
Za pomocą Ad Words możesz dotrzeć do każdego! Zasięg tej reklamy obejmuje 97% internautów. Za pomocą tego systemu reklamowego masz dostęp do każdej grupy wiekowej, do klientów indywidualnych i biznesowych, a swój przekaz reklamowy komunikować możesz na wielu płaszczyznach.
Z książki dowiesz się między innymi o tym:
- jak rozpocząć swoją przygodę z Google Ad Words,
- jak dobrać odpowiednią strategię do swojej kampanii,
- na co zwrócić uwagę przy tworzeniu kampanii,
Damian Sałkowski na co dzień tworzy SENUTO - narzędzie do audytu, automatyzacji i wspomagania optymalizacji SEO witryn internetowych. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych. Autor książek: Analiza SEO w pigułce i Kurs Google Analytics oraz współautor książki Marketing internetowy: Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki. Na Uczelni Łazarskiego prowadził wykłady z marketingu internetowego. Posiadacz certyfikatu specjalisty Google Ad Words (Google Ad Words Individual Qualification) oraz Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification). Mistrz Polski SEO.
Książka "Twoja firma w Google czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords" - Damian Sałkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 160 stron i została wydana w 2015 r.