Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy. Seria: Biznes Horyzonty
Michael E. Raynor, Ahmed Mumtaz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Kurhaus Publishing |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 288 s. |
Wymiar: | 140x204 mm |
EAN: | 9788363993146 |
ISBN: | 978-83-6399-314-6 |
Data: | 2015-10-13 |
Opis książki:
Jak stworzyć firmę na mocnych fundamentach i prowadzić ją od sukcesu do sukcesu? To pytanie zadaje sobie każdy menedżer, a jeszcze więcej osób - doradców, ekspertów, analityków - każdego dnia dostarcza na nie odpowiedzi. I to całkiem różnych. Większość wskazówek i złotych rad jednak nie działa, bo rzadko kiedy w swym sposobie myślenia o przyczynach sukcesu wielkich organizacji, teoretycy zarządzania uwzględniają element przypadku.Michael E. Raynor i Mumtaz Ahmed zamiast wróżyć z fusów, wybrali ilościowe podejście do tematu. Przyjrzeli się uważnie badaniom prowadzonym przez 40 lat na 25 tysiącach przedsiębiorstw notowanych na amerykańskich giełdach. Ustalili, że to, co łączy firmy odnotowujące świetne wyniki, to sposób działania, który opiera się na trzech regułach. Po pierwsze: jakość ważniejsza niż niska cena. Po drugie: przychody ważniejsze niż koszty. Po trzecie: nie ma innych reguł.
Autorzy: Michael E. Raynor oraz Mumtaz Ahmed są specjalistami od zarządzania i budowania strategii. Od lat związani są z firmą doradczą Deloitte.
Książka "Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy. Seria: Biznes Horyzonty" - Michael E. Raynor, Ahmed Mumtaz - oprawa twarda - Wydawnictwo Kurhaus Publishing. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2015 r.