Trzy filary biznesu w internecie kompleksowy przewodnik po narzędziach e-marketingowych
Ryszard Jellinek
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | JELLINEK Agencja Interaktywna |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 222 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788394841508 |
ISBN: | 978-83-948415-0-8 |
Data: | 2024-02-16 |
Opis książki:
Książka jest zbiorem porad dotyczących najlepszych form promocji i rozwoju firmy w oparciu o trzy filary: WIZERUNEK, KLIENTÓW i OPINIĘ. Dzięki lekturze poznasz najnowsze trendy w e-marketingu, dowiesz się czym jest GDN, Google Ad Words, pozycjonowanie i w jaki sposób działają ich mechanizmy. Nauczysz się, jak unikąć podstawowych błędów przy tworzeniu strony, z jakimi agencjami pracować i w jaki sposób rozliczać efekty ich działań. W książce pojawia sie odpowiedź na puytanie, które nurtuje większość przedsiębiorców: Co robić aby wyróżnić się na rynku i pokonać konkurencję?
Książka "Trzy filary biznesu w internecie kompleksowy przewodnik po narzędziach e-marketingowych" - Ryszard Jellinek - oprawa miękka - Wydawnictwo JELLINEK Agencja Interaktywna. Książka posiada 222 stron i została wydana w 2017 r. Cena 29.07 zł. Zapraszamy na zakupy!