pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Trzy filary biznesu w internecie kompleksowy przewodnik po narzędziach e-marketingowych

Autor książki:

Ryszard Jellinek

Dane szczegółowe:
Wydawca: JELLINEK Agencja Interaktywna
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 222 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788394841508
ISBN: 978-83-948415-0-8
Data: 2024-02-16
29.07 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Opis książki:


Książka jest zbiorem porad dotyczących najlepszych form promocji i rozwoju firmy w oparciu o trzy filary: WIZERUNEK, KLIENTÓW i OPINIĘ. Dzięki lekturze poznasz najnowsze trendy w e-marketingu, dowiesz się czym jest GDN, Google Ad Words, pozycjonowanie i w jaki sposób działają ich mechanizmy. Nauczysz się, jak unikąć podstawowych błędów przy tworzeniu strony, z jakimi agencjami pracować i w jaki sposób rozliczać efekty ich działań. W książce pojawia sie odpowiedź na puytanie, które nurtuje większość przedsiębiorców: Co robić aby wyróżnić się na rynku i pokonać konkurencję?

Książka "Trzy filary biznesu w internecie kompleksowy przewodnik po narzędziach e-marketingowych" - Ryszard Jellinek - oprawa miękka - Wydawnictwo JELLINEK Agencja Interaktywna. Książka posiada 222 stron i została wydana w 2017 r. Cena 29.07 zł. Zapraszamy na zakupy!