pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Trzy dekady handlu. Kształtowanie się polskiego rynku na przykładzie sieci Żabka

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Poznańskie
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 144x204 mm
EAN: 9788379763849
ISBN: 978-83-7976-384-9
Data: 2016-03-02
Cena wydawcy: 34.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

TRZY DEKADY HANDLU. KSZTAŁTOWANIE SIĘ POLSKIEGO RYNKU NA PRZYKŁADZIE SIECI ŻABKA.

W 1989 roku rozpoczęła się era dynamicznych zmian w sektorze handlu i usług w Polsce. W ciągu niemal trzech dekad mogliśmy obserwować zalążki oraz rozkwit przedsiębiorczości Polaków, ewolucję oczekiwań rodzimych konsumentów, dostosowywanie się do europejskiego rynku oraz powstawanie oryginalnych polskich konceptów.

Jednym z ciekawszych przykładów krajowego formatu handlowego, który rozwijał się wraz z całym sektorem oraz zmieniał wraz z nawykami zakupowymi Polaków, jest sieć sklepów Żabka. Działa ona w modelu franchisingowym oraz opiera się na formacie typu convenience, czyli małego i wygodnego sklepu umożliwiającego szybkie codziennie zakupy. Obecnie sieć Żabka jest największą tego typu siecią w Polsce i planuje dalszy rozwój.

Książka "Trzy dekady handlu. Kształtowanie się polskiego rynku na przykładzie sieci Żabka" w przekrojowy sposób pokazuje etapy tworzenia się i rozwoju na polskim rynku sklepów o różnych formatach i strategiach, zmieniające się trendy rynkowe oraz istotne zmiany w zachowaniu nabywców. Jest także pogłębioną analizą sieci Żabka, z uwzględnieniem poszczególnych etapów jej rozwoju, kluczowych zmian organizacyjnych oraz szczególnej roli Ajenta sklepu Żabka w kształtowaniu rynkowej pozycji sieci.

Książka "Trzy dekady handlu. Kształtowanie się polskiego rynku na przykładzie sieci Żabka" - Edward Cyrson, Tomasz Kopczyński - oprawa miękka - Wydawnictwo Poznańskie. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2016 r.