Trzy dekady handlu. Kształtowanie się polskiego rynku na przykładzie sieci Żabka
Edward Cyrson, Tomasz Kopczyński
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Poznańskie |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 224 s. |
Wymiar: | 144x204 mm |
EAN: | 9788379763849 |
ISBN: | 978-83-7976-384-9 |
Data: | 2016-03-02 |
Opis książki:
TRZY DEKADY HANDLU. KSZTAŁTOWANIE SIĘ POLSKIEGO RYNKU NA PRZYKŁADZIE SIECI ŻABKA.
W 1989 roku rozpoczęła się era dynamicznych zmian w sektorze handlu i usług w Polsce. W ciągu niemal trzech dekad mogliśmy obserwować zalążki oraz rozkwit przedsiębiorczości Polaków, ewolucję oczekiwań rodzimych konsumentów, dostosowywanie się do europejskiego rynku oraz powstawanie oryginalnych polskich konceptów.
Jednym z ciekawszych przykładów krajowego formatu handlowego, który rozwijał się wraz z całym sektorem oraz zmieniał wraz z nawykami zakupowymi Polaków, jest sieć sklepów Żabka. Działa ona w modelu franchisingowym oraz opiera się na formacie typu convenience, czyli małego i wygodnego sklepu umożliwiającego szybkie codziennie zakupy. Obecnie sieć Żabka jest największą tego typu siecią w Polsce i planuje dalszy rozwój.
Książka "Trzy dekady handlu. Kształtowanie się polskiego rynku na przykładzie sieci Żabka" w przekrojowy sposób pokazuje etapy tworzenia się i rozwoju na polskim rynku sklepów o różnych formatach i strategiach, zmieniające się trendy rynkowe oraz istotne zmiany w zachowaniu nabywców. Jest także pogłębioną analizą sieci Żabka, z uwzględnieniem poszczególnych etapów jej rozwoju, kluczowych zmian organizacyjnych oraz szczególnej roli Ajenta sklepu Żabka w kształtowaniu rynkowej pozycji sieci.
Książka "Trzy dekady handlu. Kształtowanie się polskiego rynku na przykładzie sieci Żabka" - Edward Cyrson, Tomasz Kopczyński - oprawa miękka - Wydawnictwo Poznańskie. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2016 r.