Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 156 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788320815863 |
ISBN: | 83-208-1586-X |
Data: | 2006-11-15 |
Cena wydawcy: 38.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Jack Trout -- znany specjalista w dziedzinie marketingu i zarządzania w zbiorze porad przekazuje swoje doświadczenia i spostrzeżenia w kontekście tego, co obecnie dzieje się w otoczeniu firm. Według niego brak dobrej strategii może zniszczyć każdą firmę, a dobra strategia jest niezbędna firmie do przetrwania i rozwoju, zdobycia przewagi konkurencyjnej i osiągnięcia pozycji lidera, uzyskania pozytywnego wizerunku i wyróżnienia się spośród innych firm.
Książka "Trout o strategii" - Jack Trout - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 156 stron i została wydana w 2005 r.