pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 182 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788375565003
ISBN: 978-83-7556-500-3
Data: 2013-09-13
Cena wydawcy: 58.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć mocną pozycję na rynku muszą antycypować nadchodzące zmiany i reagować na nie szybciej niż konkurencja. Niewątpliwie sprzyja temu wiedza o mechanizmach działania rynku, znajomość  trendów i wdrażanie nowych koncepcji marketingowych.

Niniejsza publikacja jest odzwierciedleniem problemów nurtujących tak praktyków, jak i badaczy marketingu. Znajdują się tu rozważania dotyczące zarówno samej istoty, jak i nowych koncepcji marketingu, jego aplikacji w poszczególnych branżach oraz  kształtowania marki i perspektyw jakie wnoszą nowe media.

Książka "Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu" - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 182 stron i została wydana w 2013 r.