Tytuł książki:
Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 182 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788375565003 |
ISBN: | 978-83-7556-500-3 |
Data: | 2013-09-13 |
Cena wydawcy: 58.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć mocną pozycję na rynku muszą antycypować nadchodzące zmiany i reagować na nie szybciej niż konkurencja. Niewątpliwie sprzyja temu wiedza o mechanizmach działania rynku, znajomość trendów i wdrażanie nowych koncepcji marketingowych.Niniejsza publikacja jest odzwierciedleniem problemów nurtujących tak praktyków, jak i badaczy marketingu. Znajdują się tu rozważania dotyczące zarówno samej istoty, jak i nowych koncepcji marketingu, jego aplikacji w poszczególnych branżach oraz kształtowania marki i perspektyw jakie wnoszą nowe media.
Książka "Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu" - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 182 stron i została wydana w 2013 r.