Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ALMA-PRESS |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 228 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788370203429 |
ISBN: | 83-7020-342-6 |
Data: | 2008-11-13 |
Opis książki:
Książka zawiera zestaw testów umożliwiających menedżerowi ocenić jego własny potencjał. Niektóre rzucają wyzwanie, inne intrygują, wszystkie zaś stanowią pomoc w osiągnięciu trwałego rozwoju. Menedżer może sam ocenić wyniki testów opierając się na modelowym profilu osobowości. Dzięki temu otrzyma natychmiastowy "wgląd" we własny styl i efektywność. W drugiej części książki znajdują się wskazówki, jak wyniki te poprawić. Testy obejmują takie zagadnienia, jak: umiejętność komunikowania, czynniki ludzkie, wykorzystywanie czasu i podejście do zadań.
Z testów zamieszczonych w tej książce korzystało wiele firm znanych na całym świecie, w tym m.in.: Ford Motor Company, Westinghouse, IBM Corporation, John Player & Son, Siemens, General Motors, US Civil Service Commision, International Computers Ltd, Bowater Scott.
Książka "Testy dla menedżerów stawiających na efektywność" - Bill Reddin - oprawa miękka - Wydawnictwo ALMA-PRESS. Książka posiada 228 stron i została wydana w 2005 r.