Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 192 s. |
Wymiar: | 140x208 mm |
EAN: | 9788324688111 |
ISBN: | 978-83-246-8811-1 |
Data: | 2014-06-12 |
Opis książki:
Odkryj możliwości testów A/B!Kampanie reklamowe to nie lada obciążenie dla firmowego budżetu. W dodatku badania pokazują, że zaledwie 2% osób klikających reklamę i odwiedzających Twoją witrynę staje się Twoimi klientami. Łatwo z tego wyciągnąć smutny wniosek - aż 98% z nich nie skorzysta z Twoich usług! Zmień to! Poznaj sposoby na zwiększenie współczynnika konwersji!
Istnieją narzędzia, które pozwolą Ci polepszyć ten wskaźnik. Ta książka omawia jedną z najskuteczniejszych technik - testy A/B. Polegają one na prezentowaniu użytkownikom różnych wersji strony i mierzeniu, jak reagują ci użytkownicy. W trakcie lektury tego wyjątkowego poradnika dogłębnie poznasz tę metodykę i odkryjesz najlepsze sposoby jej wdrażania. A potem dowiesz się, jakie pułapki i problemy czekają na Ciebie oraz jak sobie z nimi poradzić. Książka ta jest poświęcona niełatwym zagadnieniom, jednak ta wiedza przekazywana jest w niezwykle przyjazny i prosty sposób. Popraw wyniki swoich kampanii!
Dzięki tej książce:
- poznasz testy A/B
- wdrożysz testy A/B krok po kroku
- unikniesz najczęstszych błędów
- zwiększysz współczynnik konwersji
Książka "Testy A/B. Od kliknięcia do klienta" - Dan Siroker, Pete Koomen - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion.