Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 260 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788326437847 |
ISBN: | 978-83-2643-784-7 |
Data: | 2012-06-19 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
W świecie szybkich przemian, rosnącej konkurencji i coraz lepszego dostępu do informacji wzrasta świadomość konsumentów. Stare techniki sprzedaży odchodzą do lamusa. Czas na duże zmiany! Grant Leboff, znany brytyjski ekspert w dziedzinie handlu i marketingu, prezentuje całkiem nowe podejście do sprzedaży. Autor wyjaśnia, jak odnieść sukces rynkowy, stawiając na pierwszym miejscu interes konsumenta. Podkreśla, jak ważna w budowaniu trwałej relacji jest umiejętność słuchania i uwzględniania opinii klienta oraz umożliwienie mu samodzielnego dokonania wyboru.Dzięki lekturze tej książki dowiesz się: ? jak zidentyfikować potencjalnego nabywcę, określić jego potrzeby, nawyki i motywacje, ? w jaki sposób dobrać produkt, który spełni oczekiwania odbiorcy, ? jak wytworzyć więź emocjonalną z klientem, ? jak wykorzystać nowoczesne technologie informacyjne w promowaniu produktu.
Książka "Terapia sprzedażowa" - Grant Leboff - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 260 stron i została wydana w 2012 r.