pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu

Autor książki:

Sylwester Kućmierowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: SEDNO
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 304 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788379630080
ISBN: 978-83-7963-008-0
Data: 2014-12-04
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center).

Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeniem do kontaktu z klientami. Wiedza o efektywnej pracy z nim jest coraz większa, jednak nadal niepełna. Ta publikacja pomoże zrozumieć czytelnikowi, dlaczego tak wiele czynników ma wpływ na skuteczne tworzenie sprawnie działających struktur telemarketingowych.

Książka "Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu" - Sylwester Kućmierowski - oprawa miękka - Wydawnictwo SEDNO. Książka posiada 304 stron i została wydana w 2014 r.