Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | SEDNO |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 304 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788379630080 |
ISBN: | 978-83-7963-008-0 |
Data: | 2014-12-04 |
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center).Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeniem do kontaktu z klientami. Wiedza o efektywnej pracy z nim jest coraz większa, jednak nadal niepełna. Ta publikacja pomoże zrozumieć czytelnikowi, dlaczego tak wiele czynników ma wpływ na skuteczne tworzenie sprawnie działających struktur telemarketingowych.
Książka "Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu" - Sylwester Kućmierowski - oprawa miękka - Wydawnictwo SEDNO. Książka posiada 304 stron i została wydana w 2014 r.