Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 232 s. |
Wymiar: | 175x245 mm |
EAN: | 9788326432125 |
ISBN: | 978-83-2643-212-5 |
Data: | 2014-04-02 |
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych i kształtowanie preferencji zakupowych klientów.Autor szczegółowo omawia: - trendy technologiczne, ekonomiczne i społeczno-kulturowe, które wpływają na rozwój technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu, - istotę marketingu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i najważniejsze narzędzia marketingu mobilnego, - możliwości zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczególnych elementów marketingu w tradycyjnej jego koncepcji, czyli kształtowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji, - możliwości zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych branżach.
Książka "Technologie mobilne w marketingu" - Andrzej Sznajder - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2014 r.