Tytuł książki:
Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów
Autor książki:
Radosław Mącik
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 358 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788377843666 |
ISBN: | 978-83-7784-366-6 |
Data: | 2013-09-13 |
34.23
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 7 dni
×
Opis książki:
Książka dr. Radosława Mącika jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniem konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w internecie. Temat, choć jest znany, przybiera w pracy autora zupełnie nowy wymiar dzięki szerokim i longitudialnym badaniom własnym, które znajdują swoje odzwierciedlenie w unikalnym na tle polskiej literatury przedmiotu podejściu modelowym.
Książka "Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów" - Radosław Mącik - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 358 stron i została wydana w 2013 r. Cena 34.23 zł. Zapraszamy na zakupy!