Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788320816556 |
ISBN: | 83-208-1655-6 |
Data: | 2006-11-15 |
Opis książki:
Jest to poradnik z zakresu sztuki skutecznej sprzedaży, która współcześnie nabiera coraz większego znaczenia, gdyż dobre wyroby potrafią produkować prawie wszyscy, ale nie wszyscy potrafią je z sukcesem sprzedawać. Autor podkreśla, że do klienta należy docierać przez namawianie, a nie przez nacisk i manipulację. Zawarte w poradniku zalecenia, podpowiedzi i wskazówki mają ułatwić: odkrycie prawdziwych potrzeb klienta, zrozumienie racji przez niego przemawiających, stworzenie i rozwijanie skutecznej argumentacji wobec klienta, właściwą reakcję na jego wątpliwości, pozytywne kończenie spotkania z klientem i budowę trwałych relacji z nim, wykorzystywanie Internetu i nowych technologii do wzrostu sprzedaży. Ten zwięzły, jasno napisany poradnik będzie z pewnością przydatny dla tych, którzy uczą się sztuki sprzedaży lub już zawodowo zajmują się sprzedażą.
Książka "Techniki sprzedaży" - Rene Moulinier - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2006 r.