pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Te małe seksowne cyferki. Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych, które już mamy

Autor książki:

Paul Brown, Dimitri Maex

Dane szczegółowe:
Wydawca: APN PROMISE
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 262 s.
Wymiar: 170x230 mm
EAN: 9788375411003
ISBN: 978-83-7541-100-3
Data: 2012-10-18
Cena wydawcy: 19.95 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Czy możesz sobie wyobrazić, że jesteś w stanie zidentyfikować klientów przynoszących największe zyski, wypracować lepszą strategię komunikowania się z nimi i zainspirować ich, aby kupowali więcej? A więc, naprawdę możesz to zrobić. A najlepsze jest to, że możesz to osiągnąć używając danych, które już masz.

Wszystko, co robimy, tworzy dane. Za każdym razem, gdy ktoś ogląda coś w sieci, szuka w Google lub nawet przegląda sieć w swoim telefonie, tworzona jest kolejna cząstka danych, które mogą pomóc nam zrozumieć i przewidzieć zachowanie konsumentów. Rewolucja w analizowaniu danych właśnie się toczy i metody oraz narzędzia radzące sobie z tym ?potopem danych? stają się coraz prostsze i mniej kosztowne, a jednocześnie bardziej precyzyjne, niż kiedykolwiek wcześniej. Dimitri Maex, Managing Director globalnej agencji reklamowej Ogilvy One New York i mózg praktyki analitycznej stosowanej w agencji pokazuje, jak możemy przekształcić swoje dane - te małe seksowne cyferki, które mogą zapewnić więcej zysków naszemu biznesowi - w skuteczne strategie prawdziwego wzrostu. W jasnym, przejrzystym stylu wyjaśnia, jak: ?Ustalić, którzy klienci mają największy potencjał zwiększenia wartości, po których można spodziewać się większych zakupów, a którzy nie są warci targetowania.

?Alokować zasoby marketingowe w najlepszy możliwy sposób.

?Przewidzieć, jakich produktów lub usług klienci będą potrzebować w przyszłości.

?Zoptymalizować swoją obecność w sieci, aby uzyskać największy zwrot z wyszukiwania.

Lektura obowiązkowa dla marketerów starających się uzyskać najwyższy zwrot z inwestycji, właścicieli małych firm pragnących rosnąć szybciej lub kreatywnych twórców pragnących poznać reakcję na swoje działania - i nie tylko.

Książka "Te małe seksowne cyferki. Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych, które już mamy" - Paul Brown, Dimitri Maex - oprawa miękka - Wydawnictwo APN PROMISE. Książka posiada 262 stron i została wydana w 2012 r.