pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

...tak na marginesie strategii

Autor książki:

Marek Staniszewski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Słowa i Myśli
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 180 s.
Wymiar: 164x232 mm
EAN: 9788363566777
ISBN: 978-83-6356-677-7
Data: 2016-11-15
24.10 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.

W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych penetruje rzadko lub niechętnie poruszane obszary takich zjawisk jak np.:
Przewidywanie przyszłości w marketingu - czy to w ogóle ma sens?
Rola nowych technologii w świecie marek.

Postawa klientocentryczna - i co z tego wynika?
Klient ma zawsze rację. Czy aby na pewno?
Sztuka budowania emocjonalnej więzi z konsumentem.

Marketing jako filozofia działania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiędzy marketingiem i sprzedażą.

Siła i potencjał nowych mediów na przykładzie blogosfery.

Wiedza oparta na doświadczeniu, trafne analogie, inteligentne spostrzeżenia, ciekawe inspiracje - to wszystko znajdziemy w tej książce. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy język oraz świeże spojrzenie autora otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.

Książka "...tak na marginesie strategii" - Marek Staniszewski - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 180 stron i została wydana w 2016 r. Cena 24.10 zł. Zapraszamy na zakupy!