Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Słowa i Myśli |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 180 s. |
Wymiar: | 164x232 mm |
EAN: | 9788363566777 |
ISBN: | 978-83-6356-677-7 |
Data: | 2016-11-15 |
Opis książki:
Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.
W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych penetruje rzadko lub niechętnie poruszane obszary takich zjawisk jak np.:
Przewidywanie przyszłości w marketingu - czy to w ogóle ma sens?
Rola nowych technologii w świecie marek.
Postawa klientocentryczna - i co z tego wynika?
Klient ma zawsze rację. Czy aby na pewno?
Sztuka budowania emocjonalnej więzi z konsumentem.
Marketing jako filozofia działania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiędzy marketingiem i sprzedażą.
Siła i potencjał nowych mediów na przykładzie blogosfery.
Wiedza oparta na doświadczeniu, trafne analogie, inteligentne spostrzeżenia, ciekawe inspiracje - to wszystko znajdziemy w tej książce. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy język oraz świeże spojrzenie autora otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.
Książka "...tak na marginesie strategii" - Marek Staniszewski - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 180 stron i została wydana w 2016 r. Cena 24.10 zł. Zapraszamy na zakupy!