Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | K.E.Liber |
Rok wyd.: | 2001 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 462 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788388170331 |
ISBN: | 83-88170-33-3 |
Data: | 2009-01-26 |
Cena wydawcy: 98.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Tajniki marketingu prezentują ponad 50 artykułów napisanych przez członków kadry naukowej Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University (Chicago), Wharton School of the University of Pennsylvania, INSEAD pod Paryżem i London Business School. Czytelnicy znajdą tu analizy i rozwiązania szerokiego spektrum problemów - od dobrze znanych, ale trudnych zagadnień związanych z reklamą i kształtowaniem cen, po powodujące często zamieszanie możliwości oferowane przez nowe, elektroniczne media.
Książka "Tajniki marketingu. Przewodnik po marketingu dla studentów MBA" - Michel Foucault - oprawa miękka - Wydawnictwo K.E.Liber. Książka posiada 462 stron i została wydana w 2001 r.