Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 192 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788373618398 |
ISBN: | 83-7361-839-2 |
Data: | 2009-09-03 |
Opis książki:
Zastosuj w procesie sprzedaży starożytne chińskie strategie- Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę
- Zajmij odpowiednią pozycję i wykorzystaj swoje silne strony
- Zastosuj odpowiednią strategię podczas spotkań z klientem
"Sztuka wojny" generała Sun Tzu to jedna z najbardziej znaczących książek traktujących o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali dowódcy armii oraz wybitni stratedzy. Jednak treści zawarte w tym dziele są tak uniwersalne, że można wykorzystać je nie tylko w walce. Traktaty Sun Tzu poznają menedżerowie, właściciele firm i doradcy. Wykorzystanie ich w procesie sprzedaży również może przynieść zaskakująco dobre rezultaty. Ponadczasowe strategie można zastosować podczas analizowania pozycji firmy, planowania sprzedaży i negocjowania z klientem.
"Sztuka wojny. Sztuka sprzedaży" to adaptacja nauk generała Sun Tzu do realiów współczesnej sprzedaży. Czytając, przekonasz się, jak strategie stworzone z myślą o prowadzeniu wojny mogą przydać się w realiach współczesnej walki o klienta. Opisane w książce techniki można wykorzystać w pracy przedstawiciela handlowego lub szefa działu sprzedaży. Nie znajdziesz tu oklepanych frazesów o motywacji i wierze w siebie. Przeczytasz natomiast o rozwiązaniach taktycznych sprawdzonych w tysiącach bitew, planowaniu strategii, wykorzystywaniu swoich mocnych stron, prowadzeniu negocjacji handlowych i stosowaniu podstępów.
- Analiza sytuacji i podjęcie decyzji o sprzedaży
- Planowanie taktyki sprzedaży
- Pokonywanie przeszkód
- Nawiązanie kontaktu z klientem i utrzymywanie relacji z nim
- Przeprowadzanie transakcji
- Sztuka zadawania pytań
Książka "Sztuka wojny. Sztuka sprzedaży" - Gary Gagliardi, Sun-Tzu - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2005 r.