pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Sztuka wojny. Sztuka marketingu

Autor książki:

Gary Gagliardi, Sun-Tzu

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2005
Oprawa: twarda
Ilość stron: 192 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788373618404
ISBN: 83-7361-840-6
Data: 2009-09-03
Cena wydawcy: 29.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zastosuj starożytne chińskie strategie w marketingu
  • Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę
  • Zajmij odpowiednią pozycję, budując silną markę
  • Zastosuj odpowiednią strategię podczas kampanii marketingowej

"Sztuka wojny" generała Sun Tzu to jedna z najbardziej znaczących książek traktujących o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali dowódcy armii oraz wybitni stratedzy. Jednak treści zawarte w tym dziele są tak uniwersalne, że można wykorzystać je nie tylko w walce. Traktaty Sun Tzu poznają menedżerowie, właściciele firm i doradcy. Wykorzystanie ich w marketingu również może przynieść zaskakujące rezultaty. Ponadczasowe strategie można zastosować podczas analizowania pozycji firmy, budowania marki, tworzenia kampanii marketingowych i wprowadzania ich w życie.

"Sztuka wojny. Sztuka marketingu" to adaptacja nauk generała Sun Tzu do realiów współczesnego marketingu. Czytając ją, przekonasz się, jak strategie stworzone z myślą o prowadzeniu wojny mogą przydać się podczas podbijania rynku. Opisane w książce techniki może wykorzystać każdy specjalista od marketingu. Nie znajdziesz tu oklepanych porad dotyczących drukowania folderów i publikowania reklam w prasie. Przeczytasz natomiast o rozwiązaniach taktycznych sprawdzonych w tysiącach bitew, planowaniu strategii, wykorzystywaniu swoich mocnych stron, prowadzeniu negocjacji i stosowaniu podstępów.

  • Analiza sytuacji i wybór rynku docelowego
  • Planowanie kampanii marketingowej
  • Pokonywanie przeszkód
  • Wejście na rynek
  • Adaptacja do realiów rynku
  • Wdrażanie strategii marketingowej
  • Sztuka badania rynku
Poznaj nowe, wyjątkowe metody wygrywania bitew o pozycję rynkową.

Książka "Sztuka wojny. Sztuka marketingu" - Gary Gagliardi, Sun-Tzu - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2005 r.