Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788324608027 |
ISBN: | 978-83-246-0802-7 |
Data: | 2009-09-03 |
Opis książki:
Przewodnik pełen skutecznych i sprawdzonych rad dla początkujących- Podejmij wyzwanie rzucone Ci przez świat
- Nie cofaj się przed trudnymi projektami
- Odważnie sięgaj gwiazd
Do biegu, gotowy... START!
Każde przedsięwzięcie zaczyna się od marzenia, idei, inspiracji albo obsesji. Jednak droga od pomysłu do jego realizacji jest długa, kręta i wyboista. Zapał szybko gaśnie, a to, co wydawało się wspaniałym planem gwarantującym sukces, nagle staje się mdłe, nijakie i bez wyrazu. Dlatego tak ważne jest, żeby już na samym początku opracować skuteczny scenariusz działania i ściśle się go trzymać.
Ta książka pomoże Ci zrealizować każdy projekt, bez względu na to, czy chodzi o nowy produkt, usługę, firmę, dział czy organizację. Znajdziesz w niej odpowiedzi na dręczące Cię pytania i wsparcie niezbędne do tego, aby przeprowadzić projekt do końca. Dowiedz się, jak:
- wytrzasnąć spod ziemi pieniądze dla swojej firmy,
- otaczać się najlepszymi pracownikami,
- zbudować silną markę,
- zabłysnąć w mediach,
- rozłożyć konkurencję na łopatki.
autor książek z serii Marketing partyzancki
Książka "Sztuka rozpoczynania" - Guy Kawasaki - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2007 r.