pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Sztuka rozpoczynania

Autor książki:

Guy Kawasaki

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2007
Oprawa: twarda
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788324608027
ISBN: 978-83-246-0802-7
Data: 2009-09-03
Cena wydawcy: 37.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Przewodnik pełen skutecznych i sprawdzonych rad dla początkujących
  • Podejmij wyzwanie rzucone Ci przez świat
  • Nie cofaj się przed trudnymi projektami
  • Odważnie sięgaj gwiazd

Do biegu, gotowy... START!
Każde przedsięwzięcie zaczyna się od marzenia, idei, inspiracji albo obsesji. Jednak droga od pomysłu do jego realizacji jest długa, kręta i wyboista. Zapał szybko gaśnie, a to, co wydawało się wspaniałym planem gwarantującym sukces, nagle staje się mdłe, nijakie i bez wyrazu. Dlatego tak ważne jest, żeby już na samym początku opracować skuteczny scenariusz działania i ściśle się go trzymać.

Ta książka pomoże Ci zrealizować każdy projekt, bez względu na to, czy chodzi o nowy produkt, usługę, firmę, dział czy organizację. Znajdziesz w niej odpowiedzi na dręczące Cię pytania i wsparcie niezbędne do tego, aby przeprowadzić projekt do końca. Dowiedz się, jak:

  • wytrzasnąć spod ziemi pieniądze dla swojej firmy,
  • otaczać się najlepszymi pracownikami,
  • zbudować silną markę,
  • zabłysnąć w mediach,
  • rozłożyć konkurencję na łopatki.
"Stworzyłem markę znaną na całym świecie, ale po przeczytaniu tej książki miałem niepohamowaną ochotę rzucić moją firmę i zacząć wszystko od początku. Książka Guya odkryła przede mną tyle rzeczy, o których nie miałem pojęcia, i rozwiała tyle moich iluzji, że czytałem ją jak najlepszą powieść. Chciałbym być bankiem, do którego zwrócą się ludzie po jej przeczytaniu" Jay Conrad Levinson,
autor książek z serii Marketing partyzancki

Książka "Sztuka rozpoczynania" - Guy Kawasaki - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2007 r.