pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Sztuka perswazji i skuteczne techniki prezentacji. Jak wygrać przetarg

Autor książki:

Peter Coughter

Dane szczegółowe:
Wydawca: Studio Emka
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 244 s.
Wymiar: 214x134 mm
EAN: 9788363773687
ISBN: 978-83-63773-68-7
Data: 2014-01-23
Cena wydawcy: 26.25 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Czasami świetny pomysł sprzedaje się sam. W pozostałych 99% przypadków trzeba znaleźć sposób przekonania innych, że pomysł rzeczywiście jest świetny. Większość menadżerów spędza dni i noce, pracując nad swoimi dziełami, a żal im kilku godzin na przygotowanie się do ich prezentacji.

Peter Coughter, weteran przetargów reklamowych, przez ponad 15 lat szkolił pracowników BBDO, Crispin Porter + Bogusky, DDB, Y&R i wielu innych firm, pomagając copywriterom, projektantom i opiekunom klienta zrozumieć, jak się w tym biznesie wygrywa.

Książkę urozmaicają opowieści znanych przedstawicieli branży reklamowej, w których omawiają swoje najlepsze (i najgorsze) prezentacje - są wśród nich Bill Westbrook, Jeff Goodby, Mike Hughes, Lance Jansen, Anne Bogna i wielu innych.

Coughter ujmująco i humorystycznie prezentuje techniki, które wypracowywał przez lata, by dziś pomagać pracownikom reklamy i marketingu w tworzeniu skutecznych i przekonujących prezentacji. Czytelnik nauczy się, jak stworzyć swój naturalny, indywidualny styl, jak organizować przekonujące prezentacje, jak wykorzystywać elegancką siłę prostoty, jak nawiązywać szczególną więź z publicznością i przede wszystkim - jak wygrywać i odnosić sukcesy.

Książka "Sztuka perswazji i skuteczne techniki prezentacji. Jak wygrać przetarg" - Peter Coughter - oprawa miękka - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 244 stron i została wydana w 2014 r.