pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Sztuka osiągania zysku

Autor książki:

Adrian Slywotzky

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 352 s.
Wymiar: 122x194 mm
EAN: 9788324605330
ISBN: 978-83-246-0533-0
Data: 2009-09-03
Cena wydawcy: 44.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Genialne dialogi o biznesie
  • Koniec z błądzeniem po omacku -- czytelne przewodniki po świecie biznesu.
  • Sztuka osiągania zysku. Wystarczy wybrać odpowiednią strategię.
  • Żółta koszulka lidera, czyli zostaw konkurencję w tyle.

Jak to się dzieje, że niektóre firmy przynoszą ogromne zyski, a inne nie mogą wyjść poza granicę rentowności? Dlaczego niektóre marki są znane na całym świecie, a inne, podobne produkty mają tylko garstkę zwolenników? W czym tkwi tajemnica sukcesu?

Adrian Slywotzky, wybitny znawca rynku i specjalista w dziedzinie strategii biznesowych twierdzi, że nie ma jednego uniwersalnego sposobu na osiąganie wysokich zysków. Sam zdefiniował 23 takie metody. Wszystkie zaprezentował w niniejszej książce w formie lekkich, ciekawych dyskusji między niezwykłym nauczycielem Davidem Zhao a jego młodym, niedoświadczonym uczniem. Dowiedz się, który model najbardziej pasuje do Twojej strategii biznesowej. Oto niektóre z nich:

  • Model rozwiązania dla klienta
  • Model piramidy
  • Model kluczowego produktu
  • Model specjalizacji
  • Model marki
  • Model względnego udziału w rynku
  • Model niskich kosztów biznesu

Książka "Sztuka osiągania zysku" - Adrian Slywotzky - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 352 stron i została wydana w 2007 r.