Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 352 s. |
Wymiar: | 122x194 mm |
EAN: | 9788324605330 |
ISBN: | 978-83-246-0533-0 |
Data: | 2009-09-03 |
Opis książki:
Genialne dialogi o biznesie- Koniec z błądzeniem po omacku -- czytelne przewodniki po świecie biznesu.
- Sztuka osiągania zysku. Wystarczy wybrać odpowiednią strategię.
- Żółta koszulka lidera, czyli zostaw konkurencję w tyle.
Jak to się dzieje, że niektóre firmy przynoszą ogromne zyski, a inne nie mogą wyjść poza granicę rentowności? Dlaczego niektóre marki są znane na całym świecie, a inne, podobne produkty mają tylko garstkę zwolenników? W czym tkwi tajemnica sukcesu?
Adrian Slywotzky, wybitny znawca rynku i specjalista w dziedzinie strategii biznesowych twierdzi, że nie ma jednego uniwersalnego sposobu na osiąganie wysokich zysków. Sam zdefiniował 23 takie metody. Wszystkie zaprezentował w niniejszej książce w formie lekkich, ciekawych dyskusji między niezwykłym nauczycielem Davidem Zhao a jego młodym, niedoświadczonym uczniem. Dowiedz się, który model najbardziej pasuje do Twojej strategii biznesowej. Oto niektóre z nich:
- Model rozwiązania dla klienta
- Model piramidy
- Model kluczowego produktu
- Model specjalizacji
- Model marki
- Model względnego udziału w rynku
- Model niskich kosztów biznesu
Książka "Sztuka osiągania zysku" - Adrian Slywotzky - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 352 stron i została wydana w 2007 r.