Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 172 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788360089583 |
ISBN: | 978-83-6008-958-3 |
Data: | 2008-11-13 |
Opis książki:
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz.
SZTUKA KOCHANIA KLIENTA mówi o praktyce zarządzania firmą. Niewiele tu teorii, wiele natomiast przykładów z praktyki, trochę złośliwości, trochę żartów i dużo wskazówek praktycznych.
To książka dla tych, których celem jest biznes skuteczny, etyczny i efektywny pod względem kosztów, którzy ciężko pracują na markę swojej firmy, a nie tylko na zdobycie certyfikatu jakości i którym zależy, by klienci i pracownicy stali się tej firmy ambasadorami.
SZTUKA KOCHANIA KLIENTA nie jest podręcznikiem dla studentów, chyba że…, studiują w soboty i niedziele, a w dni powszednie chodzą do roboty. Ci bowiem znają realia biznesu i tym łatwiej skonfrontują rzeczywistość z wizją nowych możliwości. Czytelnik z pewną dawką zdrowego rozsądku i odrobiną fantazji jest moim wymarzonym odbiorcą.
Anna Tiuryn W czasach, gdy produkty i usługi stały się do siebie bardzo podobne,a konkurencja na rynku gwałtownie rośnie, najważniejsza staje sięjakość oraz marka. Książka, którą trzymasz w ręku to lekturaobowiązkowa dla wszystkich menedżerów - a szczególnie szefów firm- którzy znajdą w niej bezcenne rady jak uporządkować procedury,ocenić (i docenić!) pracowników oraz zidentyfikować rzeczywistepotrzeby klientów.
Zaproponowany przez autorkę najprostszy model jakości w praktyce daje podstawę do osiągnięcia sukcesu w każdymbiznesie. Jego zastosowanie, zarówno w małych firmach, jak i w wielkich korporacjach, umożliwia jeszcze bardziej efektywnewykorzystanie narzędzi marketingowych dla budowania markii zwiększenia sprzedaży. Stosując go w praktyce osiągnieszpodstawowe zadanie marketingu: zaspokoisz potrzeby klientaz zyskiem dla siebie…,
Książka "Sztuka kochania klienta" - Anna Tiuryn - oprawa twarda - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 172 stron i została wydana w 2007 r. Cena 37.98 zł. Zapraszamy na zakupy!