Szlachetna Propaganda Dobroci czyli drugi tom o reklamie społecznej
Piotr Wasilewski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Agencja Wasilewski |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 312 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788392403906 |
ISBN: | 978-83-924039-0-6 |
Data: | 2016-03-22 |
Opis książki:
Książka jest kontynuacją unikatowej monografii o reklamie niekomercyjnej pt. „Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej”, świetnie przyjętej przez czytelników (dwa wydania). Drugi tom otwiera dokumentalny zapis oraz wnikliwa analiza blisko stu pięćdziesięciu polskich kampanii społecznych z lat 2002–2006. Owo podsumowanie zostało dokonane z punktu widzenia m.in. używanego języka w komunikatach reklamowych, niestandardowych form komunikacji, znaczenia w reklamie społecznej marki nadawcy. Aspekty te ilustrują teksty opisujące działalność Polskiej Akcji Humanitarnej i Caritasu. Kolejna część ma charakter poradnikowy. Przybliża – krok po kroku – proces przygotowania kampanii, tłumaczy zasady współpracy z agencją tworzącą przekaz reklamowy, wskazuje na zagadnienia prawne występujące w reklamie społecznej, omawia znacznie badań marketingowych zwiększających możliwość sukcesu kampanii. Zaprezentowano też wyniki pierwszego w Polsce badania znajomości i ocen kampanii społecznych. Książkę zamykają rozważania prof. Marka Krajewskiego na temat skuteczności reklamy w sytuacji skrajnego nasycenia przestrzeni komunikacyjnej przekazami rywalizującymi o uwagę odbiorcy.
Liczący 312 stron tom, w opracowaniu i pod redakcją Piotra Wasilewskiego, przygotowali naukowcy, analitycy i praktycy – specjaliści świetnie znający omawianą problematykę.
Książka "Szlachetna Propaganda Dobroci czyli drugi tom o reklamie społecznej" - Piotr Wasilewski - oprawa miękka - Wydawnictwo Agencja Wasilewski. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2013 r.