Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 170 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375564235 |
ISBN: | 978-83-7556-423-5 |
Data: | 2011-11-07 |
Opis książki:
Prawie 20-letnia praktyka wprowadzania w polskich organizacjach systemów zarządzania jakością według wymagań norm ISO serii 9000 i nieco krótsza przy wprowadzaniu zasad TQM, wskazuje, że w wielu przypadkach zaangażowanie najwyższego kierownictwa w działania z tym związane nie spełnia oczekiwań. Jest zdecydowanie niższe niż w krajach Europy Zachodniej, nie wspominając już o Japonii, w której filozofia zarządzania przez jakość opiera się przede wszystkim na głębokim uczestnictwie i zaangażowaniu kierownictwa.
Tam gdzie kierownictwo nie angażuje się w projakościowe systemy zarządzania odbija się to od razu negatywnie na postawach pracowników. Jedną z podstawowych przyczyn tego stanu jest zbyt mała wiedza kadry menedżerskiej na temat nowoczesnych systemów zarządzania i korzyści z wdrożenia takich systemów dla organizacji, jej pracowników oraz wszystkich innych zainteresowanych podmiotów.
Książka "Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość" - Jerzy Kowalczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 170 stron i została wydana w 2012 r.