Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 172 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788320815993 |
ISBN: | 83-208-1599-1 |
Data: | 2006-11-15 |
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka daje możliwość lepszego poznania natury działań promocyjnych przedsiębiorstw, w tym m.in. mechanizmów funkcjonowania reklamy, sprzedaży osobistej, promocji uzupełniającej, public relations i promocji w tzw. nowych mediach. Ponadto książka ułatwia zrozumienie dylematów decyzyjnych współczesnych przedsiębiorstw, dotyczących komunikowania się z rynkiem.
Książka "Systemy promocji przedsiębiorstw" - Marek Drzazga - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 172 stron i została wydana w 2006 r.