Tytuł książki:
Systemy i procesy zarządzania logiczno-marketingowego. Aspekt efektywnościowy
Autor książki:
Piotr Blaik
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788373952683 |
ISBN: | 978-83-7395-268-3 |
Data: | 2008-01-22 |
Cena wydawcy: 18.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Przepraszamy bardzo, pozycja Systemy i procesy zarządzania logiczno-marketingowego. Aspekt efektywnościowy nie ma jeszcze opisu.
Książka "Systemy i procesy zarządzania logiczno-marketingowego. Aspekt efektywnościowy" - Piotr Blaik (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego.