pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Systemy i procesy zarządzania logiczno-marketingowego. Aspekt efektywnościowy

Autor książki:

Piotr Blaik

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788373952683
ISBN: 978-83-7395-268-3
Data: 2008-01-22
Cena wydawcy: 18.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Przepraszamy bardzo, pozycja Systemy i procesy zarządzania logiczno-marketingowego. Aspekt efektywnościowy nie ma jeszcze opisu.

Książka "Systemy i procesy zarządzania logiczno-marketingowego. Aspekt efektywnościowy" - Piotr Blaik (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego.