System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Modelowanie
Adam Nowicki
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 256 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788320816020 |
ISBN: | 83-208-1602-5 |
Data: | 2006-11-15 |
Opis książki:
W książce Autorzy w interesujący sposób przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. istotę, strukturę, sposoby oceny efektywności oraz bezpieczeństwo tego systemu; proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania stosowane w procesie modelowania oraz budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego; przykłady rozwiązań praktycznych, tzn. możliwości wykorzystania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane pakiety oprogramowania wykorzystywane w obsłudze SIM oraz podstawowe rozwiązania z zakresu "Marketing Intelligence".
Książka "System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Modelowanie" - Adam Nowicki - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2005 r.