pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Modelowanie

Autor książki:

Adam Nowicki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 256 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788320816020
ISBN: 83-208-1602-5
Data: 2006-11-15
Cena wydawcy: 42.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce Autorzy w interesujący sposób przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. istotę, strukturę, sposoby oceny efektywności oraz bezpieczeństwo tego systemu; proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania stosowane w procesie modelowania oraz budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego; przykłady rozwiązań praktycznych, tzn. możliwości wykorzystania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane pakiety oprogramowania wykorzystywane w obsłudze SIM oraz podstawowe rozwiązania z zakresu "Marketing Intelligence".

Książka "System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Modelowanie" - Adam Nowicki - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2005 r.