pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

System informacji marketingowej w zarządzaniu bankiem komercyjnym

Autor książki:

Grzegorz Kotliński

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Oprawa: miękka
Ilość stron: 152 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788387152789
ISBN: 83-87152-78-1
Data:2001-01-18
Cena wydawcy: 25.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W pracy poszukiwana jest odpowiedź na pytanie, jakie argumenty przemawiają za - opartym na wykorzystaniu zasobów informacji marketingowych - stosowaniem instrumentów marketingu w zarządzaniu bankami. Zamiarem autora było także wskazanie teoretycznych i praktycznych warunków, jakie muszą być spełnione, aby system informacji marketingowej był integralną częścią systemu zarządzania bankiem oraz by jego wykorzystanie cechowała jak najwyższa efektywność.

Książka "System informacji marketingowej w zarządzaniu bankiem komercyjnym" - Grzegorz Kotliński - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.