Tytuł książki:
System informacji marketingowej w zarządzaniu bankiem komercyjnym
Autor książki:
Grzegorz Kotliński
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 152 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788387152789 |
ISBN: | 83-87152-78-1 |
Data: | 2001-01-18 |
Cena wydawcy: 25.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W pracy poszukiwana jest odpowiedź na pytanie, jakie argumenty przemawiają za - opartym na wykorzystaniu zasobów informacji marketingowych - stosowaniem instrumentów marketingu w zarządzaniu bankami. Zamiarem autora było także wskazanie teoretycznych i praktycznych warunków, jakie muszą być spełnione, aby system informacji marketingowej był integralną częścią systemu zarządzania bankiem oraz by jego wykorzystanie cechowała jak najwyższa efektywność.
Książka "System informacji marketingowej w zarządzaniu bankiem komercyjnym" - Grzegorz Kotliński - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.