Sukces w niszach rynkowych
Fritz Kroeger, Andrej Vizjak, Aleksander Kwiatkowski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Studio Emka |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 180 s. |
Wymiar: | 180x250 mm |
EAN: | 9788388607752 |
ISBN: | 978-83-8860-775-2 |
Data: | 2006-01-26 |
Opis książki:
Każdego dnia małe, średnie i duże przedsiębiorstwa padają ofiarą globalnej konsolidacji branż i są przejmowane przez dominujących liderów rynku globalnego. Ten proces koncentracji nie omija żadnej gałęzi gospodarki: browary, sieci handlowe, firmy farmaceutyczne i banki stają się coraz częściej kandydatami do przejęcia przez wielkie przedsiębiorstwa, które górują nad nimi dzięki osiąganym efektom skali. Ze światowej bazy danych obejmującej 660 000 przedsiębiorstw autorzy wyłuskali te, które najlepiej prosperują w niszach i zbadali je pod kątem realizowanej strategii. Odkryli dziewięć schematów strategii użytecznych dla małych, średnich i dużych firm, które pozwalają na osiągnięcie rentownego wzrostu i odparcie ataku ze strony konsolidatorów branż.
Książka "Sukces w niszach rynkowych" - Fritz Kroeger, Andrej Vizjak, Aleksander Kwiatkowski - oprawa twarda - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 180 stron i została wydana w 2007 r.